maandag 25 januari 2016

Beknopt verslag ALV10

Tijdens de ALV10 van D66Cultuur 23 januari 2016 op de Ooster-Schelde te Zwolle werd na een kort welkomstwoord met waardering en enige weemoed afscheid genomen van een drietal vertrekkende bestuursleden, Martijn Toby, Eva Kernkamp en Maarten De Vries. Vervolgens werden met gepaste trots een vijftal bestuursleden unaniem verkozen, Teresa da Silva Marcos, Ineke Vosman, Willem de Jonge, Stephan Brekelmans en Riemer Knoop.

Na een toelichting op het recente werk van de actieve werkgroepen, elders op deze site terug te vinden, vraagt de voorzitter aandacht voor de komende cultuur-woordvoerders-dag medio april, de agenda2020 bijeenkomst Culturele infrastructuur in Nederland op maandag 11 april, Amersfoort en kijkt vooruit op het nieuwe jaar.

Na toezegging van een fotomoment met de scheidende bestuursleden wordt de vergadering even na tweeën gesloten waarna er diverse ‘stand van zaken presentaties’ volgen van de verschillende werkgroepen.

exbestuur